Voor kleine- en grote bedrijven

Binnen 5 minuten geïnstalleerd · Probeer het Team-plan 14 dagen uit · Geen betaalgegevens nodig

Essentials

Klein kantoor / ZZP

LiveChat pricing plans

14

/pm

per gebruiker
op jaarbasis

of €17 op maandbasis

60 dagen chat geschiedenis

Alle chats worden 60 dagen opgeslagen in het archief.

Basis widget configuratie

De configuratie is beperkt tot het aanpassen van de kleuren en het thema van de chatwidget.

Ticketing systeem

Het ingebouwde ticketingsysteem helpt je om complexere klantvragen aan te maken, te beheren en terug te zoeken. Het systeem kun je ook gebruiken om berichten en e-mails te verwerken die binnenkomen wanneer LiveChat offline is.

Data beveiliging

Beveiligd 256-bits SSL-encryptie voor websitebezoekers en -gebruikers die LiveChat gebruiken.

Team

Full service support team

LiveChat pricing plans

29

/pm

per gebruiker
op jaarbasis

of €35 op maandbasis

Ongelimiteerde chatgeschiedenis

Alle chats worden opgeslagen in het archief.

Full widget configuratie

De volledige chat configuratie is mogelijk. Pas het thema, de kleuren, de zichtbaarheid en de positie van de chatwidget aan. Je kunt ook de berichten en het chatlogo bewerken.

Ticketing systeem

Het ingebouwde ticketingsysteem helpt je om complexere klantvragen aan te maken, te beheren en terug te zoeken. Het systeem kun je ook gebruiken om berichten en e-mails te verwerken die binnenkomen wanneer LiveChat offline is.

Data beveiliging

Beveiligd 256-bits SSL-encryptie voor websitebezoekers en -gebruikers die LiveChat gebruiken.

Basis analytics

Chat- en ticketrapportage plus een dagelijkse samenvatting van je accountactiviteit.

Team groepen

Maak teamgroepen aan van verschillende afdelingen binnen je bedrijf. Op deze manier kun je specifieke chats aanwijzen aan de juiste gebruikers.

Meerdere brandings

Plaats LiveChat op verschillende websites. Elke implementatie kan afzonderlijk worden aangepast op een specifieke branding.
Populair

Business

Afdeling klantenservice

LiveChat pricing plans

44

/pm

per gebruiker
op jaarbasis

of €52 op maandbasis

Ongelimiteerde chatgeschiedenis

Alle chats worden opgeslagen in het archief.

Full widget configuratie

De volledige chatconfiguratie is mogelijk. Pas het thema, de kleuren, de zichtbaarheid en de positie van de chatwidget aan. Je kunt ook de berichten en het chat logo bewerken.

Ticketing systeem

Het ingebouwde ticketingsysteem helpt je om complexere klantvragen aan te maken, te beheren en terug te zoeken. Het systeem kun je ook gebruiken om berichten en e-mails te verwerken die binnenkomen wanneer LiveChat offline is.

Data beveiliging

Beveiligd 256-bits SSL-encryptie voor websitebezoekers en -gebruikers die LiveChat gebruiken.

Geavanceerde reporting

Volledig inzicht in chats, tickets, personeelsbezetting en respons rapportages. Vraag on-demand rapportages op waarmee je geplande of eenmalige rapporten genereert.

Team groepen

Maak teamgroepen of taakgroepen aan van verschillende afdelingen binnen je bedrijf. Op deze manier kun je specifieke chats aanwijzen aan de juiste gebruikers.

Meerdere brandings

Plaats LiveChat op verschillende websites. Elke implementatie kan afzonderlijk worden aangepast op een specifieke branding.

Voorspelling inzet personeel

LiveChat vertelt je hoe veel medewerkers je nodig hebt om de fluctuerende chatvolumes te dekken.

Werkrooster

Stel de werktijden van je medewerkers in en laat de overgang van verschillende diensten vlot verlopen.

Enterprise

Opmaat

LiveChat pricing plans Adviesgesprek aanvragen

individueel contract
met jaarlijkse facturering

Ongelimiteerde chatgeschiedenis

Alle chats worden opgeslagen in het archief.

Full widget configuratie

De volledige chatconfiguratie is mogelijk. Pas het thema, de kleuren, de zichtbaarheid en de positie van de chatwidget aan. Je kunt ook de berichten en het chatlogo bewerken.

Ticketing systeem

Het ingebouwde ticketingsysteem helpt je om complexere klantvragen aan te maken, te beheren en terug te zoeken. Het systeem kun je ook gebruiken om berichten en e-mails te verwerken die binnenkomen wanneer LiveChat offline is.

Data beveiliging

Beveiligd 256-bits SSL-encryptie voor websitebezoekers en -gebruikers die LiveChat gebruiken.

Geavanceerde analytics

Volledig inzicht in chats, tickets, personeelsbezetting en respons rapportages. Vraag on-demand rapportages op waarmee je geplande of eenmalige rapporten genereert.

Team groepen

Maak teamgroepen aan van verschillende afdelingen binnen je bedrijf. Op deze manier kun je specifieke chats aanwijzen aan de juiste gebruikers.

Meerdere brandings

Plaats LiveChat op verschillende websites. Elke implementatie kan afzonderlijk worden aangepast op een specifieke branding.

Voorspelling inzet personeel

LiveChat vertelt je hoe veel medewerkers je achter de chat nodig hebt om de fluctuerende chatvolumes te dekken.

Werkrooster

Stel de werktijden van je medewerkers in en laat de overgang van verschillende diensten vlot verlopen.

Betrokken LiveChat accountmanager

Je krijgt een toegewijde accountmanager van LiveChat die je helpt met alles. Of het nu gaat om het opzetten van LiveChat tot geavanceerde functies, de accountmanager helpt je om alles uit LiveChat te halen.

LiveChat training

Deze trainingssessies leren je gebruikers hoe ze LiveChat effectief inzetten voor verkoop en klantenservice. De training voorziet je bedrijf met alle kennis die nodig is voor een succesvolle LiveChat implementatie.

Ondersteuning van een IT-er

Onze IT-specialisten helpen je met maatwerk implementaties en de integratie van LiveChat met de software platformen die je al gebruikt.

Beveiliging assistentie

Onze specialisten staan klaar om je te adviseren over de best practices rondom de LiveChat-beveiliging binnen uw bedrijf.

HIPAA Compliance

LiveChat helpt om de HIPAA-normen te volgen met een verbeterde beveiligingsovereenkomst (Business Associate Agreement BAA). Op deze manier kun je informatie over de gezondheid verzamelen op een veilige en beveiligde manier.

Single Sign-On (SSO)

LiveChat is zeer geschikt voor integratie met enterprise-grade of cloud SSO-oplossingen (gebaseerd op SAML 2.0).

Er zij op gewezen dat de hierboven genoemde prijzen ontleend zijn n.a.v. dollar-euro koers bij LiveChat.com, juni 2020.

Efficiënt multichannel messaging inzetten

LiveChat krijgt het vertrouwen van 30.000+ bedrijven wereldwijd.

Live chat succesverhalen

Vergelijk LiveChat abonnementen

Ontdek de verschillen van elk individueel abonnement en leer meer over ons product.

Als er specieke wensen zijn in functies en toepassingen. Of hoe jij graag LiveChat ingericht wilt hebben, laat het ons dan weten en stel gerust je vraag via onze chat of neem contact op met support.

Essentials

Team

Business

Enterprise

Prijzen

Prijs / per maand (op jaarbasis)

$14 per gebruiker
$29 per gebruiker
$44 per gebruiker
Neem contact op

Prijs / per maand (op maandbasis)

$17 per gebruiker
$35 per gebruiker
$52 per gebruiker
-

Chat en monitoring

Applicaties Verschillende apps voor web, desktop en mobiel. Kijk op onze productpagina voor meer informatie.

Vooraf ingestelde berichten (canned responses) Met ‘canned responses’ kunt je vooraf gedefinieerde berichten met korte tags oproepen en direct tijdens chats toepassen met enkele toetsaanslagen.

Pre-chat & post-chat formuliervelden Verzamel waardevolle informatie aan het begin en aan het einde van elk chatgesprek.

default only

Offline ticketformulier Ook als je offline bent, ontvang je nog steeds berichten die zijn achtergelaten via LiveChat.

default only

Klantenservicemedewerker beoordelingen Je bezoekers beoordelen de medewerkers op basis van het chatgesprek (optioneel).

Bezoekersdetails Gedetailleerde informatie over jouw bezoekers inclusief: naam, e-mail, locatie, bekeken pagina’s en nog veel meer.

Plaats LiveChat op meerdere websites Plaats live chat op meerdere websites zonder extra kosten.

Bezoekers tracken Het aantal bezoekers dat je op elk gewenst moment op je live chat kunt volgen.

up to 400
up to 400
up to 1000
up to 1000

Overdragen en toewijzen Gebruikers kunnen een lopende chat overdragen aan een andere gebruiker, bijvoorbeeld als ze vastlopen of als een deskundig advies nodig is.

Chat taggen Wijs case-specifieke tags toe aan chats en vind ze later supersnel terug in het archief.

Bestanden delen Deel marketingmateriaal, tutorials of andere bestanden met je websitebezoeker via live chat. Je kunt ook bestanden van bezoekers ontvange

Slimme automatische chatrouting Intelligente chatrouting tussen de beschikbare medewerkers (optioneel).

Handmatige chatrouting Alle aangevraagde chats komen in een wachtrij terecht. Deze chats worden handmatig toegewezen door de medewerkers (optioneel).

Werkplanner Stel de werktijden van je medewerkers in en garandeer een soepele overgang tussen de diensten.

Ticketingsysteem

Ticket management Wijs tickets toe aan medewerkers en hou openstaande cases in de gaten via het informatieve dashboard.

Chat tickets Maak tickets aan tijdens een gesprek met je klanten of uit reeds gearchiveerde gesprekken.

E-mail tickets Stuur e-mails door naar LiveChat en zet e-mails om naar tickets, behandel alle klantenservice cases op één plek.

Chat offline ticketformulier Berichten die LiveChat ontvangt als je zelf offline bent, worden automatisch opgeslagen als tickets.

Ticket tagging Groepeer soortgelijke chat cases en gesprekken en beheer ze met behulp van een simpele tag. Zo vind je ze gemakkelijk terug.

Geautomatiseerde follow-ups Als tickets niet zijn afgehandeld, krijg de aanvrager na 3 dagen inactiviteit een herinnering. Na 7 dagen krijgt de aanvrager een notificatie als het ticket is opgelost.

Statistieken en rapportages

Dagelijkse samenvatting Deze dagelijkse rapportage laat zien of je medewerkers goed functioneren tijdens het chatten.

LiveChat Dashboard Een overzicht van de belangrijkste metrics en data van jouw LiveChat.

API toegang tot rapporten Gebruik de LiveChat API om waardevolle informatie over je implementatie op te vragen.

Basisstatistieken van de chats In de basisstatistieken vind je belangrijke informatie over je LiveChat, zoals het aantal chats, de beschikbaarheid van de chats en de klanttevredenheid.

Ticket statistieken Meet de effectiviteit van je helpdesk en krijg inzicht in je tickets.

Tag gebaseerde rapportages Filter chat- en ticketrapporten om de gegevens van een specifieke tag weer te geven.

Interactieve rapportage Klik op datapunten in verschillende rapporten om gerelateerde chats of tickets op te roepen.

Groep statistieken Filter statistieken per medewerkersgroep en zie direct hoe een afdeling functioneert.

Voorspelling van inzet personeel Krijg inzicht in het aantal benodigde medewerkers om de chat effectief te bemannen. Met behulp van data uit het verleden zal de voorspelling een inschatting maken over het aantal benodigde medewerkers voor de chats.

Gebruikersactiviteit Deze rapportage geeft inzicht in de live chat beschikbaarheid van je medewerkers op een bepaalde dag. Het rapport toont een grafische weergave van de activiteiten van een medewerker.

On-demand rapportage Ontvang geplande rapporten die een specifiek aspect van LiveChat laten zien. De rapportages worden geleverd in verschillende formaten zoals bijvoorbeeld CSV, TSV en XLS.

First response tijd Dit rapport geeft informatie over de gemiddelde tijd die een gebruiker nodig heeft om te reageren op een nieuwe chat.

Gemiddelde responstijd Krijg inzicht in de tijd die medewerkers nodig hebben om een lopende chat beantwoord. Deze rapportage is een goede indicatie van de efficiëntie van je klantenservice medewerkers.

E-commerce

Goals Stel de doelstellingen in die je wil bereiken via live chat, zoals het aantal verkopen, aanmeldingen of andere conversies.

Sales tracker De sales tracker voegt orderinformatie en waarde toe als een chat leidt tot een verkoop. Meet de waarde die je uit LiveChat haalt, bekijk de chat archieven of het rapport in de sales tracker.

Engagement

Geautomatiseerde begroetingen Met een geautomatiseerde begroeting krijgen je bezoekers automatisch een chat begroeting als er een chat wordt gestart.

1 greeting

Proactive chats Zet de eerste stap en start zelf een chat met de websitebezoeker.

Mobiel chatvenster De klant kan eenvoudig chatten via zijn mobiele telefoon.

Eye-catcher De kleurrijke eyecatcher in je chatvenster trekt de aandacht van je bezoekers.

default only

Efficiëntie data Data over de algehele effectiviteit van jouw live chat. Hier vind je zowel de conversies als de bereikte verkoopdoelstellingen.

Beveiliging

256-bits SSL beveiligde verbinding De veiligheid van onze verbindingen wordt ondersteunt met het SSL-coderingsprotocol.

Vertrouwde domeinen Bescherm de LiveChat-trackingcode tegen ongewenste toevoeging aan onbevoegde websites en voeg jouw IP adres(sen) toe aan de domain white-listing lijst

Geblokkeerde bezoekerslijst Bekijk en bewerkt de lijst met geblokkeerde gebruikers. Je kunt IP-adressen toevoegen, verwijderen of een bezoeker tijdelijk blokkeren.

Creditcardmaskering Creditcardnummers zijn niet zichtbaar tijdens chats en worden niet opgeslagen in het archief.

Google Log-in Gebruik je eigen Google-account als login op LiveChat (optioneel).

2-staps verificatie login Gebruik de 2-stapsverificatie van Google als je inlogt. Dit is nog veiliger en maakt ongeautoriseerde toegang tot je account bijna onmogelijk.

Toegangsbeperking Beperkt de toegang tot LiveChat en geef toegang aan een beperkt aantal IP-adressen.

Audit logboek In het logboek vind je alle belangrijke wijzigingen in zijn doorgevoerd in de instellingen.

Beveiliging assistentie Onze specialisten adviseren je graag over de best practices rondom een veilige LiveChat implementatie.

Single Sign-On (SSO) ready LiveChat is klaar voor integratie met enterprise-grade of cloud SSO-oplossingen (gebaseerd op SAML 2.0).

Configuratie

Chat-venster vertalingen Het LiveChat chatvenster is vertaald in +39 talen..

Alleen standaard vertalingen

Taalselectie Laat je klanten bij de start van elke chat hun eigen taal kiezen.

Van rechts naar links taal ondersteuning LiveChat venster biedt native ondersteuning voor rechts-naar-links-talen, zoals Arabisch en Hebreeuws. Geen CSS-aanpassingen nodig!

Pop-up of embedded chatvenster Gebruik een chatvenster dat direct op je website opent of open de chat via een ander venster.

Alleen embedded chat

Thema's Kies een van de prachtige thema's van het chatvenster, zodat het past bij jouw huisstijl.

Chatvenster CSS-aanpassing Pas het uiterlijk van je chatvenster aan en wijzig de functies ervan wijzigen via CSS.

Aangepast logo in chatvenster Voeg je eigen logo toe aan het chatvenster.

Chat buttons Kies uit een set van vooraf gemaakte chat buttons of upload een aangepaste afbeelding.

White label Gebruik het CSS om het bericht “Powered by LiveChat” te verwijderen.

Multi-branded configuratie Als je live chat op meerdere websites hebt geïnstalleerd, kun je de look van de chat voor elke site afzonderlijk aanpassen.

Management

Toezicht Train nieuwe medewerkers door de lopende chats te begeleiden. Zo blijft de kwaliteit hoog van ieder chatgesprek.

Gebruikersrollen Wijs administratieve rechten toe aan bepaalde gebruikers. Alleen de licentiehouder kan de factureringsinstellingen wijzigen.

Groepsmanagement Verdeel je medewerkers in teams van verschillende afdelingen in je bedrijf.

Time-out / inactief configuratie Als een klantenservicemedewerker niet reageert op een gesprek, kan LiveChat de chat automatisch overzetten naar een andere medewerker. Houd de chats en chatgesprekke in balans en bepaal zelf na hoeveel tijd de chat wordt overgezet.

Integraties

Add-ons We hebben derde-partij- apps beschikbaar voor gebruik met LiveChat, variërend van CRM's en e-commerce-platforms tot helpdesk software. Kijk op onze integraties pagina voor meer informatie.

Social media Handige social media-integraties die je helpen groeien.

API Maak aangepaste integraties mogelijk via de LiveChat-API.

Notificaties Creëer aangepaste meldingen voor je eigen integraties.

Productondersteuning

Kennisbank Gebruik de verschillende artikelen, faq en meer om met LiveChat alle kneepjes van het vak te leren.

24/7/365 chat support Neem contact met ons op via onze live chat of kies de optie ‘help’ als je bent ingelogd in onze LiveChat applicatie (rechtsonder).

24/7/365 E-mail support Natuurlijk mag je ons ook mailen via support@livechat.nl

24/7/365 Telefonische ondersteuning Als je geen gebruik wilt maken van onze chat of e-mail, mag je ons gewoon bellen door contact met ons op te nemen. Wij beantwoorden al je vragen.

Product LiveChat training Deze training leert jouw medewerkers hoe ze LiveChat effectief gebruiken voor verkoop of klantenservice. Deze training voorziet jouw bedrijf van alle kennis die nodig is voor een succesvolle LiveChat implementatie.

IT-specialist ondersteuning Onze IT-ers adviseren je graag over de implementatie of integratie van LiveChat met je bestaande softwareomgeving.

Juridische bijstand Ons internationale team ondersteunt je graag bij het juridische gedeelte dat nodig is om te starten met LiveChat voor jouw bedrijf.

Jaarlijkse inkooporder & facturatie Als alternatief voor het gebruik van uw zakelijke creditcard kunt u LiveChat betalen met inkooporders en jaarfacturen. Neem dan even contact met ons op.

Account Manager Je krijgt een toegewijde accountmanager die jou helpt met het succesvol inzetten van jouw LiveChat. De accountmanager helpt LiveChat op te starten, optimaliseren, uit te breiden en meer. Zodat we samen sturen naar het beste resultaat uit LiveChat en het bewerkstelligen van je online doelstellingen.

Archief

Chatgeschiedenis Bekijk je chatgeschiedenis en zoek specifieke chatgesprekken.

60-dagen

E-mail live chat gespreksverslag Bezoekers kunnen e-mails met chat-transcripties ontvangen als ze zelf de chatgesprekken willen nalezen.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Moet ik voor elke gebruiker betalen?

Ja, we brengen een vergoeding in rekening voor elk aangemaakt account, ongeacht of de gebruiker is ingelogd of niet.

Komen er additionele kosten bij?

Nee, er zijn geen extra kosten en er wordt niets extra's in rekening gebracht.

Wat is de rol van een gebruiker?

Een gebruiker heeft een basisrol in de LiveChat-licentie. Een gebruiker kan geen instellingen wijzigen, behalve canned responses en tags. Een gebruiker gebruikt LiveChat om te chatten met de klanten en toezicht te houden op chats. Ook zijn gearchiveerde chats en rapporten inzichtelijk.

Verzorgd LiveChat ook social media medewerkers?

Nee, wij zorgen alleen voor de tools voor alle medewerkers. Neem contact met ons op als je hulp nodig hebt bij het vinden van een geschikte partij voor jouw bedrijf. Wij kunnen je vast helpen met het regelen van een uitstekende externe bemanning van de live chat in ieder gewenste taal.

Hoe kan ik betalen?

We accepteren creditcards. De abonnementen worden automatisch vernieuwd aan het einde van elke periode. Alle genoemde prijzen, wereldwijd, zijn in dollars. Wil je toch betalen met iDeal, per factuur, handmatige overschrijving of anders? Neem dan contactmet ons op.

Wat is het restitutiebeleid van LiveChat?

Wij streven ernaar om al onze klanten dezelfde eerlijke service te bieden. Bekijk hier in welke situaties we een terugbetaling doen.

Zijn er kortingen beschikbaar?

Ja, je kunt een korting van 15% krijgen voor een 1-jarig abonnement. Wil je een langere proefperiode? Ook hiermee kunnen wij jou vast helpen. Neem even contact met ons op.

Kan ik LiveChat op verschillende websites gebruiken?

Ja, voel je vrij om je LiveChat te gebruiken op zoveel websites als je wilt.

Andere vragen?

Stuur ons een chatbericht :)

Wij staan voor je klaar 24/7/365

Maak kennis met onze Support Helden. Wanneer je hulp nodig hebt, dan kun je rekenen op onze livechat specialisten. Ze zijn sterk ;), ze zijn snel en ze zijn super behulpzaam.
wanneer het jouw uitkomt!

LiveChat Customer Support