Feedback ontvangen

Het is belangrijk om te weten hoe tevreden je klanten zijn. In LiveChat kunnen ze een beoordeling achterlaten na een afgeronde chat of een ticket. In de post-chat onderzoeken kunnen klanten ook hun feedback achterlaten.

Chat beoordelingen

Duimpje omhoog of omlaag? Klanten kunnen op elk moment van een chat een van deze twee opties kiezen om jouw klantenservice te beoordelen. Deze beoordelingen laten zien of de klantenservice medewerkers hun werk goed doen en geven waardevolle informatie over de status quo van jouw klantenservice. Is er werk aan de winkel?

LiveChat biedt een speciaal rapport voor de klanttevredenheid. Daarnaast kun je gearchiveerde chats filteren om gesprekken terug te vinden die negatief zijn beoordeeld. Spoor veel voorkomende problemen op en geef feedback aan je collega’s om de klantenservice te verbeteren.

Beoordelingscommentaar

Tijdens het beoordelen van een medewerker kan een bezoeker korte opmerkingen achterlaten. Deze info geeft je extra inzichten over wat er goed of fout ging tijdens een chat.

Ticket beoordelingen

Alle tickets kunnen ook worden beoordeeld. Klanten met een ticket kunnen de interactie beoordelen nadat het ticket is opgelost.

Om het aantal beoordelingen die u ontvangt te verhogen, kan een automatische vraag voor beoordeling worden gestuurd nadat een ticket is opgelost.

Post-chat onderzoeken

Met een post-chat onderzoek kun je na elke chat meer gedetailleerde feedback verzamelen. Een post-chat is een formulier in de chatbox dat wordt getoond nadat de chat volledige is afgerond. Gebruik bijvoorbeeld een punten/scoring vraagstelling, stel specifieke vragen over de ontvangen dienst of laat creëer een commentaarveld voor de klant om in te vullen.

Tevredenheidsstatistieken

Bekijk in één oogopslag de status van je klantenservice in de LiveChat-rapporten. In het basisstatistiekenrapport en de ticketrapporten kun je een samenvatting van de activiteiten van je klantenserviceteam bekijken en de prestaties zien.

Marketing hulp nodig?

Hoe je feedback succesvol onderdeel laat worden van jouw marketing. Zorg dat jouw bedrijf online goed zichtbaar is en trek meer potentiële klanten aan. Weet je niet zo goed waar je moet beginnen? LiveChat helpt je graag met het bepalen van een succesvolle marketingstrategie.

Laat je gegevens achter via onze chat ons contactformulier en we bellen je terug. Zodat we samen een kleine brainstorm kunnen houden, waarmee jij direct vooruit kunt.

Meer LiveChat functies

Start een gratis proefperiode

Eenvoudige installatie in 5 minuten, ontdek live chat en ervaar alle features van het LiveChat Team-abonnement gratis uit.