Rapporten en analyses

Dankzij de LiveChat rapportages weet je precies welke onderdelen binnen de klantenservice een verbeterslag nodig hebben. Ingebouwde analyses helpen je om belangrijke chat- en ticketgegevens bij te houden. Meten is weten.

Basic statistics

In een oogopslag zie je de status quo van de klantenservice. Deze analysetool geeft je een overzicht van de klantenservice activiteiten van de afgelopen zeven dagen.

Het is een handige manier om snel up-to-date te zijn van cruciale klantenservice metrics rondom alle chats en tickets.

Chat en ticket rapportages

Goed of slecht beoordeeld? Je ziet in de chat en ticket rapportages alle informatie over de gevoerde chats en de tickets.

Exporteren

Alle rapporten kunnen worden opgeslagen in een CSV-bestand. Het is mogelijk om on-demand geplande rapporten instellen die je dan ontvangt in je mail inbox.

Alle exporteerbare rapportages vallen binnen de thema’s chats, onderzoeken, wachtrij exits, doelen en tickets.

Filters

Het is mogelijk om alle genoemde rapportages te filteren op bepaalde voorwaarden. Hieronder vallen bijvoorbeeld: tijd, tag of de medewerkers of groep die zijn verbonden aan bepaalde chats.

Je kunt er ook voor kiezen om alle gegevens te bekijken in de 24-uurs distributie modus. Het laat je zien welke delen van de dag rustig of juist erg druk zijn voor de medewerkers. Je kunt hier bijvoorbeeld zien op welke uren zij de meeste chats of tickets ontvangen.

Rapporten via API

Via LiveChat’s API kun je rapporten onttrekken zonder de applicatie te gebruiken. Dit helpt om een eigen aangepaste analyse op te zetten. De data stuurt LiveChat rechtstreeks door naar het betreffende platform.

Dagelijkse samenvatting

Ontvang dagelijkse rapporten over de LiveChat activiteiten rechtstreeks in je e-mail. Een kort dagelijks overzicht houdt je up-to-date over het aantal chatgesprekken en hoe veel chats er goed of slecht zijn gegaan.

Dashboard

Bekijk je statistieken in één oogopslag via het LiveChat Dashboard. Hier zie je de belangrijkste gegevens die je in de gaten wil houden, zoals het aantal tickets, chats, klanttevredenheid en responstijd. Perfect om weer te geven op een tv-scherm.

Marketing hulp nodig?

Zorg dat jouw bedrijf online goed zichtbaar is en trek meer potentiële klanten aan. Weet je niet zo goed waar je moet beginnen? LiveChat helpt je graag met het bepalen van een succesvolle marketingstrategie en hoe je het resultaat helder weergeeft in data visualisatie.

Laat je gegevens achter via onze chat ons contactformulier en we bellen je terug. Zodat we samen een kleine brainstorm kunnen houden, waarmee jij direct vooruit kunt.

Meer LiveChat functies

Start een gratis proefperiode

Eenvoudige installatie in 5 minuten, ontdek live chat en ervaar alle features van het LiveChat Team-abonnement gratis uit.