Ticketing systeem

LiveChat wordt geleverd met een ingebouwd online ticketingsysteem. Zo kun je alle support activiteiten vanuit één plaats regelen. Als een chat niet meteen kan worden opgelost, kan een medewerker een ticket aanmaken, zodat deze later alsnog wordt opgelost.

Ticketbronnen

Er zijn verschillende manieren om een ticket aan te maken in LiveChat. Je kunt een ticket aanmaken terwijl je in gesprek bent met een klant, maar dit ook na het gesprek doen.

Alle support gerelateerde e-mails kun je ook direct doorsturen naar je LiveChat omgeving. Daarnaast kun je Facebook en Twitter gebruiken als extra bron van support aanvragen. Alle klantvragen komen zo op één plek binnen.

Interne opmerkingen

Wanneer je samen met je team samenwerkt aan een ticket, Kun je ook binnen LiveChat hierover te communiceren. Wel zo makkelijk. Maak gebruik van privé commentaren die niet zichtbaar zijn voor de klant, maar wel voor de andere leden van het team.

Door de interne communicatie binnen LiveChat te doen, kun je op elk moment van het proces inspringen. Alle belangrijke informatie staat daar binnen handbereik.

Tagging tickets

Wijs een tag toe aan een ticket om ze later gemakkelijk weer terug te vinden. Alle tickets kunnen gefilterd worden op een specifieke tag en is zo heerlijk overzichtelijk. Vind zo ook eenvoudig belangrijke klantenservice gegevens terug.

Beoordelingen van tickets

Klanten kunnen via een beoordeling laten weten of zij tevreden zijn met de ontvangen service via een bepaald ticket. De goede en slechte beoordelingen binnen een bepaalde periode of van een bepaalde medewerker kunnen daarom ook makkelijk inzichtelijk worden gemaakt.

LiveChat kan klanten een automatische herinnering sturen met een reminder voor een beoordeling van de opgeloste ticket.

Ticketrapporten en analyses

LiveChat houdt automatisch al uw ticketaanvragen/-activiteiten bij en presenteert de data in verschillende rapporten en analyses. De rapporten laten zien waar de tickets vandaan komen, het aantal opgeloste tickets en de klanttevredenheid na de hulp.

Marketing hulp nodig?

Zorg dat jouw bedrijf online goed zichtbaar is en trek meer potentiële klanten aan. Weet je niet zo goed waar je moet beginnen? LiveChat helpt je graag met het bepalen van een succesvolle marketingstrategie en hoe je ticketing goed kunt gebruiken als onderdeel van jouw klantservice.

Laat je gegevens achter via onze chat ons contactformulier en we bellen je terug. Zodat we samen een kleine brainstorm kunnen houden, waarmee jij direct vooruit kunt.

Meer LiveChat functies

Start een gratis proefperiode

Eenvoudige installatie in 5 minuten, ontdek live chat en ervaar alle features van het LiveChat Team-abonnement gratis uit.