Nieuws
Het laatste nieuws van LiveChat. We brengen je graag het nieuws dat context geeft aan je werk, bedrijf en doelstellingen. Volg de nieuwste technologie en trends in online klantencommunicatie.
Live Chat voor Lightspeed
13/10/2020 door Karen Richardson, Live Chat SpecialistLive Chat voor Lightspeed & Webshops. Webwinkel eigenaren en e-commercebedrijven hebben veel opties als het gaat om het bieden van klantenservice aan hun bezoekers. Van telefonische hulp tot gesprekken via sociale media, er is geen gebrek aan communicatiemethoden in de wereld van vandaag.
Live Chat wordt door veel bedrijven en webwinkels beschouwd als de handigste methode om online meer resultaat te krijgen met hun webwinkel. Wat is jou online resultaat? Start méér verkopen, begin met LiveChat!
Test jouw typevaardigheden
30/09/2020 door Karen Richardson, Live Chat SpecialistDoe nu de gratis typetest online van LiveChat. Meld jezelf gratis aan voor LiveChat. Start de applicatie en ga direct aan de slag met de typing speed test. Maak tijdelijk ook kans op de internationale win-actie van een retro-toetsenbord.
LiveChat Nederland
21/08/2020 door Karen Richardson, Live Chat SpecialistWelkom bij LiveChat Nederland. Wereldwijd vertrouwen meer dan 30.000 tevreden klanten dagelijks op de expertise van LiveChat. Ook in Nederland en België kiezen steeds meer bedrijven voor LiveChat. Het werd dus hoog tijd om ons product en diensten ook op de Nederlandstalige markt aan te bieden.
SnapCall LiveChat
22/07/2020 door Karen Richardson, Live Chat SpecialistLiveChat’s integratie met SnapCall. SnapCall is een slimme spraakoplossing waarmee jouw team en medewerkers klanten rechtstreeks kunnen bellen tijdens een live chat. Je websitebezoekers krijgen de mogelijkheid om een telefonisch gesprek te voeren met dezelfde agent waarmee ze aan het chatten zijn.
Beheerders kunnen nu ook het abonnement beheren
25/08/2019 door Karen Richardson, Live Chat SpecialistLiveChat agents en eigenaren beheren. Beheerders kunnen nu zowel het abonnement als de eigenaar beheren. Wat het gemakkelijker maakt als de eigenaar niet de persoon is die de leiding heeft over LiveChat in jouw bedrijf.