Op zoek naar een alternatief voor Intercom?
Je hebt een alternatief gevonden. Probeer LiveChat, start met het bieden van een betere klantenservice en bespaar tegelijkertijd op je kosten.

Zorg voor een betere ondersteuning voor de helft van de prijs
Intercom richt zich met berichten en Inbox op het bieden van live-chat-klantondersteuning. LiveChat doet dat ook, maar dan voor de helft van de prijs, een extra ingebouwd ticketsysteem, geen gebruikersniveaus, getriggerde berichten, realtime weergaven als bezoekers aan het typen zijn en nog veel meer. Betaal dus niet te veel en probeer het Intercom alternatief uit.
Het ingebouwde ticketsysteem komt goed van pas
Telkens wanneer je een bezoeker niet direct kunt helpen, of als je offline bent, kun je nog steeds je klanten helpen. Los deze gevallen op met het ingebouwde LiveChat ticketing systeem.
Tickets helpen om alle vragen die niet via chat binnen komen, maar bijvoorbeeld via e-mail of Twitter, te verzamelen en te beheren in LiveChat.
Je hoeft niet meer te betalen als je bedrijf groeit
LiveChat brengt je niet meer in rekening als je meer dan 250 chatgebruikers hebt. Intercom doet dat wel. De prijs van LiveChat is gebaseerd op het aantal actieve gebruikers dat tegelijkertijd actief is.
Onze ervaring leert dat één enkele medewerker tot 2500 gebruikers per maand kan helpen. Dat is 10 keer meer dan het limiet van Intercom, nog steeds zonder extra kosten.
Ben je klant een stap voor
Bereid je voor op elke vraag die een bezoeker kan hebben, nog voordat de vraag wordt verzonden. Met Messages Sneak-peek kun je realtime zien wat je bezoeker aan het typen is, zonder dat hij of zij op enter heeft gedrukt. Gebruik deze geweldige functie om de effectiviteit van je klantenservice te verhogen en je klanten nog beter te bedienen.
LiveChat en Intercom functies vergelijken
Bekijk welke functies LiveChat een geweldig alternatief maken voor Intercom.
Vergelijken
LiveChat
Intercom
Abonnement
Team
Inbox + Messages Standard
Prijs / maand
€29/agent-account
€77/250 unique chat users
3th party integraties
140+
100+
Target- en triggerberichten op basis van de zoekmachine opdracht van de bezoeker
✔
✖
Bericht Sneak-peek
✔
✖
24 uur per dag, 7 dagen per week klantenservice
✔
✖
Ingebouwd ticketsysteem
✔
✖
Bezoeker details
✔
✔
Mobiele apps
✔
✔
Aangepaste doelen
✔
✔
Berichten uit e-mail, in-app, website
✔
✔
Medewerkers groepen
✔
✔
Rapporten & Statistieken
✔
✔
Performance statistieken
✔
✔
Handmatige en geautomatiseerde chat toewijzing
✔
✔
Verwijdering van branding (white label)
✔
✔
Beheer van gebruikersrollen
✔
✔
Ervaar LiveChat 14 dagen helemaal gratis
Probeer LiveChat 14 dagen gratis uit, geen creditcard nodig.
Werk een paar weken met LiveChat en ervaar waarom dit platform het beste Intercom alternatief is. In tegenstelling tot Intercom hoef je geen creditcardgegevens in te voeren om LiveChat uit te proberen.
Heb je meer nodig? Maak kennis met LiveChat Enterprise.
Ben je manager van een volledige klantenservice afdeling en heb je meer geavanceerde tools nodig? We’ve got you covered.
Met het Enterprise abonnement ontvang je geavanceerde rapporten, statistieken, een werkrooster en een tool voor het voorspellen van benodigd personeel … en nog veel meer!
Wil je meer testen of heb je een langere uitprobeer periode nodig? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag goed op weg!
LiveChat, het Intercom alternatief
LiveChat levert de beste software voor live chat klantenservice. Ons doel is het maximaliseren van de effectiviteit van een live chat. Daarom verdelen we onze software niet op in afzonderlijk geprijsde producten zoals Intercom dat doen met zijn berichten en inbox producten.
Bij LiveChat ontvang je een complete set van tools die je volledige en toekomstige klantenservicewensen bedienen. Dat alles binnen één product en één prijsstelling. De tools omvatten alle Intercom onderdelen met betrekking tot messaging, en on-site marketing met meer geavanceerde functies en ter aanvulling het ticketingsysteem.